«Моя дівчина - монстр»: український трейлер фільму «Colossal»

     Якось раніше не звертав уваги, але ось з'явився вже другий трейлер фільму "Colossal" (в українському прокаті "Моя дівчина - монстр", бо хто ж піде на науково-фантастичний комедійний фільм "Колосальний", бо що то таке взагалі - "Колосальний"? А ось дівчина, яка монстр - о, це життєво і зрозуміло багатьом, ЦА визначена, можна і у кінотеатри, так, надмозки?!).
     В цілому, забавний трейлер, і Енн Гетевей забавна. Я навіть зазначив у календарі, коли почнеться показ, бо тепер є бажання подивитися.

     "Colossal" - це науково-фантастична комедія, знята режисером Начо Віґалондо (він також написав сценарій). Фільм був представлений на Міжнародному кінофестивалі в Торонто 2016 року, де отримав багато хвалебних відгуків. 

     Синопсис:
Після того, як Глорія втратила роботу і бойфренда в Нью-Йорку, вона повертається в своє рідне місто, тільки щоб виявити, що є дивний зв'язок між нею та величезним Кайдзю, який нападає на Сеул, столицю Південної Кореї.

     У світовий прокат фільм виходить 7 квітня 2017 року, в Україні з 20 квітня.
Моя дівчина - монстр (Colossal 2)
Моя дівчина - монстр (Colossal 1)

Коментарі