Загін Самогубців. Карен Фукухара розповіла Playboy про Катану.

У останньому випуску Playboy Карен Фукухара позувала для журналу і розповіла про Тацу Ямашіро - свого персонажа Suicide Squad.

Загін Самогубців Катана

Загін Самогубців Катана
У фільмі Катана є одним з членів Task Force X, котра, як і Рік Флег, добровільно, а не з примусу, погоджується стати бійцем Загону Самогубців. Це не означає, що вона завжди поступає добре. У коміксах про це можуть засвідчити десятки душ, пожертих її самурайським мечем Поглиначем Душ. Її бойові навички і хитрощі також роблять її грізним суперником.
І хоча Тацу Ямашіро швидше діє як антигерой, в всесвіті DC вона все ж таки позитивний персонаж. І, судячи з інтерв'ю, залишиться такою і у фільмі.
"Як японська американка першого покоління, я завжди хотіла зіграти воїна-самурая, схожого на мого персонажа "Загону Самогубців", Катану. Самураї практично завжди чоловіки, таким чином, дорослішаючи в Америці, мені було нелегко, коли я шукала зразки для наслідування. У Катани і мене, можливо, немає загальної індивідуальності, але у нас схоже культурне виховання, ми розділяємо основні цінності. У японській культурі є ідея ставити інших попереду себе, але я також ніколи не хотіла підвести себе. Хтось нещодавно сказав мені, як освіжає бачити азіатську жінку як супергероя. Це надихнуло мене. Підтримайте себе і те, що ви любите".
Загін Самогубців Карен Фукухара

Отже, друзі, Катана просто няшка. Хоча це було зрозуміло вже з її характер-постерів.
Загін Самогубців Катана
Хто побачив тут не раниму душу, культурні цінності і натхнення, а холоднокровного вбивцю з магічним мечем - той просто нічого не розуміє в супергероїнях!
Загін Самогубців Катана
Чекаємо тепер на інтерв’ю Марго Роббі для Playboy, нам же треба більше інтимних фото дізнатися про характер Гарлі Квін.

Інші пости
Загін Самогубців. Перша реакція.

Коментарі