Новий трейлер "Стартрек: За межами Всесвіту"

Третій трейлер третього фільму третьої серії фільмів франшизи Star Trek. А також декілька постерів.
Стартрек За межамі Всесвіту


Відео супроводжує трек Ріанни "Sledgehammer", який  дуже підходить до атмосфери трейлеру. 
Деякі оглядачі заявили, що відео нагадує фанатську нарізку, але, як на мене, кращий трейлер з усіх трьох. А як ви вважаєте?
А тепер - постери. Декілько нових і декілько старих, які ви вже могли бачити, а, може, і ні. У себе я їх поки що не розміщував тому що я слоупок. Але постери гарні, чом би не полюбуватися ще раз?
Попередні постери до "Стартрек: За межами Всесвіту", можна подивитися тут.
Розпочнемо традиційно.

Джайла
Як і раніше, Джайла мій фаворит серед персонажів майбутнього фільму. Ну а що? Надзвичайна зовнішність, молотить злих іншопланетян, як Баффі вампірів, явно знає, чого хоче від життя. Що ще треба?
А треба ось таку іграшку!
*переконуючи себе* Я нормальний, я нормальний, усі хочуть іграшку Джайли, це нормально.

Джеймс Т. Кірк
Джеймс Кірк
Ти можеш виглядати серйозно, Кірк, але для мене ти тепер усього лише  секретарка Диво-Жінки.

Монтгомері «Скотті» Скотт
Скотті
Червоносорочечник, який по волі сценаристів всесвіту уникає прокляття червоної сорочки.

Нійота Ухура
Ухура
Нелогічна жінка, яка може відчувати певні почуття навіть до пульту зв'язку. Це не я придумав, це фраза з серіалу.

Хікару Сулу
Не лише робить те, з чим вже незабаром в реальній реальності краще справлятимуться роботи, але і ще вміє фехтувати - принаймні вмів у попередньому таймлайні.

Кралл
Антагоніст третього фільму з прізвищем типового українського депутата. Нарешті Ідріс Ельба грає так, що його персонаж відрізняється від його ролей в інших стрічках.

І, за версією багатьох фанатів, головний персонаж фільму.
Насправді, це фан-арт, але все одно круто.

Коментарі